joi, 30 decembrie 2010

Ce n-as da sa fiu "EL"

te-ai rătăcit
în labirintul vieţii
printre figuri de ceară,
papuşi de câlţ şi marionete
şi-n fiecare seară
priveşti fix în perete
şi îţi doreşti să te aştepte
un suflet cald
o inima pereche?

Pot fi eu astrul tău,
să-ţi luminez in noapte;
pot fi eu glasul care,
te scaldă noaptea-n şoapte;
pot fi eu braţul care,
te înveleşte;
pot fi eu focul care,
te-ncălzeşte.
Pot fi eu călăuza care
te trece peste munte
sau pe mare;
pot fi eu sfetnic
gândurilor tale;
pot fi eu scutul care,
te apără indiferent de fiare.
Pot fi eu cel care-ţi aduce
surâsul cald oricând pe buze;
pot fi atingeri moi
care iţi dau fiori;
pot fi acele buze care te-nfierbântă,
atunci când tandru te sărută.
Pot fi eu îngerul de veghe,
pot fi eu sufletul pereche,
pot fi eu cel, ce te iubeşte
şi tu poţi fi, cea care mă iubeşte.

Niciun comentariu: